• Doty : Dealer Of The Years

کمپانی رنو (Renault Group) همه ساله مراسمی باشکوه تحت عنوان DOTY (Dealer of The Year) در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می نماید که طی آن از نمایندگان برتر خود در سراسر دنیا تقدیر به عمل می آورد .

این انتخاب بر اساس عملکرد نمایندگان طی سال گذشته انجام میگیرد . معیار انتخاب این نمایندگان دارا بودن استانداردهای سه گانه (3S) فروش (Sale) ، خدمات پس از فروش (Service) و قطعات یدکی (Spare Parts) و کسب حد نصاب امتیازی در ارزیابی بازرسان کمپانی اصلی می باشد . برندگان DOTY از میان همتایان خود بر اساس چهار معیار انتخاب می شوند: حجم فروش وسایل نقلیه جدید، قطعات یدکی، لوازم جانبی و قراردادهای خدمات ، سودآوری کسب و کار آنها ،کیفیت خدمات به مشتریان و انطباق با استانداردهای نمایندگی برند .

نمایندگانی که حداکثر امتیاز را کسب نمایند به این مراسم دعوت شده و مورد تقدیر قرار می گیرند . بر همین اساس در ماه MAY سال 2018 ، از نمایندگی نیکوان بعنوان یکی از سه نماینده برتر ایران در مراسم DOTY 2017 RENAULT GROUP در محل کاخ مجلل ورسای پاریس طی تشریفات ویژه در حضور قهرمان آلن پروست قهرمان 4 دوره فرمول 1 در دنیا ، تجلیل به عمل آمد و جوایز توسط تیری کوسکاس، معاون اجرایی، فروش و بازاریابی گروه رنو به مدیر نمایندگی رنو شیراز آقای محمد نیکوان اهدا شد ، جایی که آقای کوسکاس تعهد ، عملکرد و حرفه ای بودن نمایندگی را قدردانی کرد . او بر اهمیت اقدامات نمایندگی ها که نقشی کلیدی در رضایت و وفاداری مشتریان دارد ،  تاکید کرد .

 

qstm9ub40fvgj7gsyq4

 

22